Gândul de azi

Sunt încă sub șocul morții in accident a lui Andrei-singurul copil al Cristinei.Pentru cei care nu au copii și a fost alegerea lor,e mai simplu,nu au dorit și nu au.Pentru cei care au copii,care au trait fiecare zi pentru ei,care și-au legat bucuriile și grijile de ei,pierderea e insuportabila.Se pierde sensul vieții.

Cred ca cei care au copii nu pot avea egoism.E scris in ADN. Când ai in brațe puiul de om,atât de neajutorat,atât de fragil,care depinde atât de mult de tine,ai un sentiment de responsabilitate și de iubire. Si chiar dacă ei cresc ,sentimentul acesta nu se schimba.

Suntem prea posesivi ? Poate…Viata are un sens – sa le fie lor bine,sa nu sufere,sa-i ajutam atât cat putem.

Pana când nu am avut proprii copii, nu am înțeles acest sentiment.Ma enerva o mama super-protectoare.

Față de tatăl meu simțeam nevoia sa-i arăt ca pot,că mă pot descurca in viață.Nu mi-a reproșat niciodată nimic.L-am iubit și am vrut sa fiu la înălțimea iubirii lui.  N-am putut să-i înșel așteptările.El m-a învățat ce înseamna principiile: sa fii corect,sa fii bun,chiar dacă e greu,chiar dacă ești considerat prost.Așa m-a educat. Lui ii datorez ca sunt Om.

Si cred ca fără sa țin lecții și discursuri,prin propriul exemplu,le-am transmis copiilor mei aceleași principii.Copiii nu învață din cicăleli, învață din exemplul nostru.

Un gând despre &8222;Gândul de azi&8221;

Lasă un răspuns

